Na čo všetko prihliadať pri zostavovaní svojho tréningového programu?

Téma, na ktorú sa dá pozerať rôzne. Pre niekoho rozhodnutie ísť si zacvičiť znamená, že chce byť „väčším“, pre iného zas želanie stať sa „menším“ a dôvod niekoho iného, zas môže byť úplne odlišný a to cítiť sa jednoducho a doslovne „fajn“. Je pravda, že to, či ono je pádnym dôvodom na to, prečo vôbec začať. Skúsme si poodhaliť „maličkosti“, na ktoré by bolo dobré nezabúdať...

Continue Reading

Pohyb nás formuje

Úvodom príspevku by som rád podotkol, že mi nepôjde o poukázanie na to, aby sme sa hýbali len za účelom redukcie telesnej hmotnosti, či zlepšenia našej kondície. Toto si myslím, že by mal mať zvládnuté každý z nás. Skôr by som rád poukázal na to, že pohyb, táto pre nejedného z nás každodenná rutina, má pre nás formatívny vplyv.

Continue Reading

Ide to aj s týmito cvikmi...

Pokračovať by to mohlo aj takto...byť lepší, byť silnejší, byť funkčnejší a hlavne bez bolesti! Dovoľte mi poukázať na skupinu cvikov, ktorá je pre niekoho veľmi dobre známa, pre iného zas tak veľmi nie, no nájdu sa aj takí, ktorí nad nimi krútia hlavou v predstave, že je to len strata času, venovať sa niečomu takému. Rád by som niečo málo spomenul o cvikoch ako plank, side plank, jednonožný mŕtvy ťah a TGU – známi ako turecký get up. Prečo práve o týchto cvikoch?

Continue Reading

More Articles ...